maandag 2 januari 2012

I hope karma slaps you in the face before I do.

Hoihoi,
Mijn eerste post in het nieuwe jaar!
Niet dat dat nu zo bijzonder is, maar ik moest het ff zeggen ;D
Zijn jullie atm ook aan het genieten van je kerstvakantie? I do :)
Ik heb een paar leuke creatieve ideetjes om je vakantie mee door te brengen.
Ik post steeds één makkelijk ding, en één origineler, misschien iets moeilijker idee.
Be inspired...

Hair tutorial: Basic.
Easy, snel en een supermooi resultaat.
Dit zou je ook gewoon naar school kunnen dragen.

Hair tutorial: Iets moeilijker.
Heel makkelijk en duidelijk filmpje. En het resultaat is zo mooi =)

Foto's: Easy

Canvas hond
Afgelopen jaar heb ik heel veel foto's gemaakt. Veel onzinfoto's (vriendin met ijs in d'r neus),
maar ook mooie foto's (zonsondergang, dieren, ect.)
Je kunt één van deze foto's uitkiezen en op canvas laten printen.
Een site waarbij je dit kunt doen is bijvoorbeeld www.canvassite.nl
Al vanaf €25 kun je je kamer, woonkamer, enzovoort versieren.

Foto's: Origineel.
Wat ook leuk is, is een moodboard maken.
Wat je nodig hebt: een canvas doek (bij Xenos kun je deze goedkoop halen)
Foto's, tijdschriften, kralen, lijm, noem maar op.
Ik vind het zelf altijd erg leuk om moodboards te maken. Het leuke hiervan is dat je
het op allerlei manieren kunt doen. Je kunt gewoon foto's opplakken, als een soort collage,
maar je kunt er ook tekst in verwerken en er allerlei materialen aan bevestigen.
It's up to you!

Sieraden: Supermakkelijk
Yep, I promise: iedereen kan dit: een ketting maken van oud papier.
Als je je ketting origineler wil maken, mix dan de gewone kralen met de papierkralen
(zoals in het filmpje vanaf 1.27)

Sieraden: Ook nog best wel makkelijk :)
Ja, deze is ook erg leuk! Je kunt natuurlijk ook meerdere kralen toevoegen
bij dit idee.

Have fun!
xoxo,
Yess.


3 opmerkingen:

  1. Leuke DIY, vooral het moodboard. Ik ben sowieso gek op foto's, dus het is echt een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hairtutorials. Helaas moet ik leren, dus ik ga maar wel snel aan de slag (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke turtorials, als ik een keer tijd heb dan ga ik het zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen