woensdag 21 september 2011

Hellooo!

We starten even met een leuke quote (waar ik, zoals jullie weten, nogal gek op ben):

Na 5000 jaar kom ik weer eens posten, jaja.
Ik weet eigenlijk, lieve lezertjes, niet of jullie deze blog nog interessant vinden.
Wellicht hebben jullie wat tips?
Oké, ik weet het, het zou een goed begin zijn om wat méér te posten en ook wat vaker, maar ja.
Soms heb ik geen inspiratie, en ik wil niet dat mijn blog een vuilnisbelt wordt van allemaal posten waarvan ongeveer 1% boeiend is.
Dus daarom vraag ik jullie om raad.

Vandaag ga ik iets posten over outifts van ontwerpers, die, laten we zeggen, nogal gewaagd zijn. Bij modeshows zie je modellen zelden in 'normale' kleren lopen. De kleding die ze laten zien is altijd apart, origineel of opvallend (of een cominatie hiervan...)
Maar, niet alles wat een designer ontwerpt is mooi, althans, dat vind ik. Daarom heb ik een aantal ontwerpen van het afgelopen jaar voor jullie opgezocht.
De Alexander Mcqueen-creaties laat ik even buiten schot, omdat ik denk ik wel een idee heb wat jullie daarvan vinden. We gaan kijken naar de iets subtielere outfits.
Btw: alles komt uit 2011 =)
Aan jullie de keus: mooi, of zooi?

Prada.
 Prada 2011 Sunglasses Prada 2011 Sunglasses
In Milaan op de catwalk gespot, zonnebrillen van Prada.
Het is niet iets wat ik zelf zou dragen, maar in combinatie met dat strakke haar & felle kleuren heeft het wel wat, vind ik.

Sonia Rykiel.

De pompom. Zucht. Het staat ontzettend leuk op de catwalk, maar ik zie mezelf nog niet met zo'n ding lopen... Misschien dat een kleinere variant leuker staat, keine ahnung.
Hetzelfde geld voor de 'harige jurkjes'. Een geslaagde catwalkcreatie, en sure, die superslanke modellen komen hier best mee weg, maar mij staat dit echt niet!

Chanel.
Chanel Cruise collection 2011 Latest Chanel Cruise Collection 2011

Omg, die schoenen! Vooral de eerste foto vind ik fantastisch. Maar met uitzondering van de schoenen, denk ik toch niet dat ik dit soort dingen in het echt zou dragen. Kijk, zoiets moet je maar staan. En het staat mij niet, tenminste, dat denk ik. De jurk op de tweede foto zou ik nog wel willen proberen, maar of dat een succes is...?

Miu Miu.

Misschien zijn er mensen die dit helemaal geweldig vinden, maar ik vind het vre-se-lijk! Serieus, het vloekt en matcht totáál niet! Bovendien was de visagist nogal spastisch met de blush, maar dat even terzijde.
Zou ik dit aantrekken?
Ja, als pyama.

Gucci.
gucci cruise 2011 gucci cruise 2011 1


Hebben, hebben, hebben! JA, dit soort dingen zou ik zeker willen dragen. Oké, niet naar school, dat lijkt me duidelijk (behalve die broek dan). Wat een geweldige collectie is dit. Echt typisch volgens het 'less-is-more' idee. Eigenlijk wil ik dan ook nog wel het uiterlijk van het model, maar vooruit, met alleen de kleding neem ik ook genoeg =)

En, wat hiervan zou jij wel in je kledingkast willen hebben? En wat beslist niet?
xoxo,
Yess.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten