zaterdag 10 september 2011

Money, money, money...

Tumblr_llqyasqsj91qdu0vro1_500_large

Hoihoi,

Lang niet gepost! Maar goed, vandaag ben ik er weer. Ik wil gelijk ff iets nieuws met jullie uitproberen, namelijk een discussie-topic. Ik post hier voornamelijk over mode & gadgets, en ik vond het wel weer eens tijd voor wat nieuws. Daarom heb ik (jawel) het discussie topic bedacht.
Hoe het werkt:
Ik post een stelling, en jij geeft je mening ( + argumenten, dus wáárom je dat vind).
That's all!
Het lijkt me leuk om te weten hoe jullie over dingen denken, dus twijfel niet en geef je mening =)

Stelling: Geld maakt gelukkig.

Jessie-j-price-tag-video_large

Wat ik vind:

Ik denk dat geld zelf niet gelukkig maakt, maar wat je ermee kunt kopen wel. Hoewel, wanneer ik van iemand €100,- zou krijgen, word ik spontaan vrolijk! Maar aan de andere kant, dingen als vriendschap en liefde kun je niet kopen. En dat zijn, zeg maar, toch dingen waar je niet zonder kunt...
Hmm, lastig.
Wat denk jij? Maakt geld gelukkig?

Dat was 'm weer voor vandaag, tot de volgende x!
Liefs,
Yessica.

Bron plaatjes: http://www.weheartit.com/

1 opmerking: