woensdag 28 september 2011

Piew, piew, interview!

Hi mensen,


Vandaag iets anders dan normaal.
Jaja, ik hou van vernieuwing, zoals u wellicht wel weet.
Oké, ik geef toe, het is makkelijk & leuk om elke x gadgetpostjes te maken, maar hey, niet erg origineel.
Dus daarom vandaag iets anders dan usal, namelijk een interview!
Juist ja, een intervieuw. Why?
Nou, kijk, er ik doe mee aan een blogwedstrijd waarbij één van de opdrachten was om een interview te schrijven over een willekeurig onderwerp met een willekeurig persoon.
Ik heb voor het onderwerp 'kleding & mode' gekozen, en het slachtoffer was...Dieke!
Hieronder leest u dus het interview, met bijbehorende foto van Dieke =)


Wie is Dieke?
View mijn nieu...jpg in slide show ---> Dit dus.
Overige informatie:


Nou, Haii ik ben Dieke, ben 17 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden, dus heb ik 2 huisjes. Bij mijn moeder woon ik met mijn moeder, zusje, 2 katten en een hond. En bij mijn vader met mijn vader, stiefmoeder, zusje en 2 stiefzusjes. Mijn hobby's zijn Stardoll, GTST kijken,koken, met mijn katten knuffelen en uitslapen. Best wel triest dus. Maar beter dit dan dat je elke dag bij de plastisch chirurg zit omdat je het leuk vind om van alles te laten doen. En ehm op Stardoll heet ik Dieke12, dus kom mij maar lekker allemaal cadeautjes geven xD. 


1. Is mode belangrijk voor jou, en volg je de 'trends'?
Mode is voor mij wel belangrijk ja, maar ik volg niet zomaar alle trends. Als iets 'in' is en ik het mooi vind, tuurlijk dan draag ik het. Maar jumpsuits enzo draag ik dus echt niet. Maar dat komt vooral omdat ze niet praktisch zijn, elke keer als je naar de wc moet kan je je helemaal uitkleden. Dat is dus niks voor mij.

2. Wat staat er op je kleding-wishlist?

Alhoewel ik weet dat het onbetaalbaar is en het me waarschijnlijk niet staat vind ik die broeken van Chloé zo gaaf. Als ik er ooit het figuur en het geld voor zou krijgen zou ik die absoluut kopen.

3. Wat vind jij de grootste flop uit de kledinggeschiedenis?

Pfff, lastig. Natuurlijk vind ik sokken in sandalen afschuwelijk, maar dat is voor mij niet echt kledinggeschiedenis. Dat hoort meer bij een lelijke attributencategorie. Dus dan maar die broeken met die hele wijde pijpen. Ik was toen 6 ofzo, en wou dat natuurlijk ook dragen. Toen op een dag had ik een broek, die pijpen waren zo wijd dat je er bijna over struikelde, en de zakken en het onderste randje van de broek waren nep tijgerbont. Ugh, hoe heb ik ooit zo triest kunnen zijn.

4. Omschrijf je kledingstijl.
Nou, je stelt alleen maar moeilijke vragen. Maar mijn kledingstijl is heel erg wisselend. Als ik niet goed in mijn vel zit heb ik de neiging om bijna alleen maar zwart te kleden, maar als ik juist heel blij ben moet het lekker kleurrijk zijn. Ik kleed me wel heel meisjesachtig, ik hou van bloemetjes, en draag veel oudroze.

5. Is je uiterlijk belangrijk voor jou?
Ja, mijn uiterlijk is wel redelijk belangrijk voor mij. Natuurlijk heb ik soms weleens een dag dat het me helemaal niks kan schelen, en dan ook gerust in een ouwe joggingbroek over straat ga. Maar over het algemeen zie ik er wel graag leuk uit. Of de rest van de wereld dat ook vind weet ik niet, maar ik zelf vind het in ieder geval wel mooi.
110722-2_large

6. Draag je veel merkkleding?
Nee, ik draag eigenlijk helemaal niet zoveel merkkleding. Als ik iets mooi vind koop ik het, en of het nou bij de Zeeman hangt of in één of ander duur winkeltje maakt me niks uit. Maar aangezien Zeeman een stuk goedkoper is heb ik natuurlijk minder merkkleren.

7. Hoeveel geld geef jij gemiddeld per maand uit aan kleding?
 Ik krijg €100,- kleedgeld per maand, en heb nog steeds geen baantje, dus er gaat meestal zo'n €90,- doorheen. Nee, Dieke is niet zo goed in sparen.

Cash-color-colors-dollar-dye-money-favim.com-108888_large

8. Wie is jouw stijlicoon? (bijv. een beroemdheid, BN'er, je oma, je neefje van 4 xD)

Mijn zusje. Ze is eigenlijk vrij onzeker over van allerlei dingen, maar niet over der kledingstijl. Als ze iets mooi vind koopt ze het gewoon, en jammer dan als mensen het niet mooi vinden. Ze draagt ook echt dingen waar maar weinig mensen in zouden durven lopen, maar ze ziet er wel altijd fantastisch uit. Ze wil later ook modeontwerpster worden, en is nu ook al van alles aan het maken. 

9. Waar koop je meestal je kleren?

 Meestal koop ik mijn kleren toch wel bij H&M, aangezien het lekker betaalbaar is. En Ede nou niet echt interessante winkeltjes heeft.
Glitterland

10. Wiens kledingstijl vind je echt heel lelijk? (beroemdheid, kennis)

Nou, ik weet niet hoe ze heet, maar dat is een mevrouw die bij mij in de straat woont. Ze heeft knaloranje haar, en dan heel hoekig tot precies der kin, en dan een pony die een end boven der wenkbrauwen hangt. Ook heeft ze een heksenneus, maar daar kan ze natuurlijk niks aan doen. Maar ze kleed zich gewoon zo iewl. Een hele vreemde lange rok, en dan een vest met paarden erop, en van kilometers afstand zie je dat het niet schoon is. En ja, ze draagt van die zwarte heksenpuntschoenen. Alleen de bezem ontbreekt nog.

O en misschien is het verder nog leuk om te weten dat ik verslaafd ben aan kip. Tok tok tok.



252940_10150213585024495_665759494_7424884_1524369_n_large --->Oké Dieke, jij mag de kip hebben, dan neem ik de cupcakes! xD




Nou mensen, dit was het interview.
Vinden jullie deze post voor herhaling vatbaar, of juist niet?


See you later, alligator!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten