maandag 24 oktober 2011

Oh yeah, that's me!


Haihai lezertjes,
Ik schrijf nu alweer een tijdje voor deze blog. Ik heb in die tijd dat ik blog 
(een half jaar geloof ik) welgeteld één outfit-post gemaakt!
Sommige meiden zetten er dagelijks één op hun blog, maar ik niet.
Waarom niet? Tja...ik ben nogal cameraschuw *schaam*.
Yep, it's a fact, ik hou van fotograferen, maar zelf op de foto gaan?
Liever niet! Toch kan ik me voorstellen dat jullie misschien wel willen weten wie er achter deze blog zit.
Ik bedoel, voor hetzelfde geld is het een oud vrouwtje, right?
Nou, ik kan jullie geruststellen: geen oud omaatje ;-)
Verder heb ik ook pas mijn haar geverfd, en dat wilde ik ook met jullie delen.
Daarom hier een outfit postje =D



Hier ben ik nog anoniem..
...en hier niet meer!

Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag. Ik zou nog een hele post kunnen vullen met de 
'blooper foto's' (oa. 'de junk-blik', 'de aliën', 'de meganeus'...)
Maar laten we dat maar niet doen.
Geniet van je vakantie/schooltijd & tot de volgende keer :D

xoxo,
Yess.


3 opmerkingen:

  1. Je zou naar beneden kunnen kijken en je camera op zelfontspanner zetten.
    Misschien ben je dan iets minder schuw.

    Succes.

    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit (:
    wist niet da je er zo uitzag o:

    BeantwoordenVerwijderen