zondag 14 augustus 2011

Dreamlife :-)

What is life? I try to see
What is life? It's unity
What is life? I try to feel
What is life? It's really real
Black Uhuru-What is life



Hi mensen.
Vraag jij je ook wel eens af hoe je leven er over, laten we zeggen, 20 jaar uitziet?
Ik wel, en ik vind het leuk om erover na te denken.
Misschien wordt ik later wel heel rijk, en woon ik in een kasteel met een zwembad en een jacuzzi.
Of ik raak dakloos en woon in een doos onder een brug (de minder leuke versie).
Ik vond het wel leuk om daar iets over te posten, dus zie hier mijn droomleven!
-Eigenlijk is het niet mijn idee, maar dat van Ibe. (nou weet ik niet helemaal zeker of zij
ermee begon, maar ik zag het het eerste op haar blog, dus de credits gaan naar Ibe).

Over 20 jaar...
^Dit is mijn toekomstige huis. Een 'bescheiden' villa in Italië, of ergens anders waar het lekker weer is.
Ik ben niet héél erg matrealistisch (nou ja, een beetje dan) en ik heb dus niet zo'n megagroot zwembad.
Wel heb ik een jacuzzi, omdat die, laten we eerlijk zijn, gewoon superchill zijn.
^Zo ziet mijn huis er vanbinnen uit. Heel gezellig en vooral niet saai.
Ohja, ik heb maar één plasmascherm, bescheiden he?
En één ding dat ik zowieso niet wil: een badkamer met een wc erin.
Ik bedoel, ik wil natuurlijk wel een badkamer en een wc, maar niet bij elkaar.
Dan sta je je tanden te poetsen in een vreselijke lucht en dat is...goor.
3917467610_485af80471_z_large
Ik woon vlakbij het strand, en ik ben heel sportief en ga dus elke avond even zwemmen.
En ik ben niet dik. Niet dat ik nu dik ben, maar ik wil later gewoon niet dik zijn.
En aangezien ik nu toch alles bij elkaar aan het fantaseren ben, kan ik mezelf toch net zo goed een filmsterren-uiterlijk geven?
Oh ja, ik wil ook een weiland met ezels erin. Waarom? Omdat ezels azzum zijn, duh.
Maarr natuurlijk niet alleen ezels, ook een paard, kippen, koeien, geiten, katten, vissen en...
Oké, laat maar. Ik start gewoon een soort van boerderij in Italië met heel veel dieren vlakbij
het strand in een villa met jacuzzi en inloopkast.
En ik wil een leuke vind en een mooie auto.
Dat is toch niet teveel gevraagd? xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten