dinsdag 23 augustus 2011

You've got style!

Hello =)
Vandaag een post over stijl.
Met stijl bedoel ik 'stijl' van bijv. een helling ofzo, nee met stijl bedoel ik:
Super
Tof
Idioot
Joepie (?)
Leuk
Oké, dat was even een dom iets.
Stijl kan verschillende dingen inhouden als je kijkt naar je uiterlijk
Bijvoorbeeld je haarstijl, kledingstijl, make-up stijl...
Daar gaat deze post over. Ik heb wat aparte stijlen voor jullie opgezocht.
Wat vind jij ervan, origineel, gedurft, raar, saai...?

Tumblr_lqcoq7udns1qcvgt5o1_500_large
Geen idee hoe je deze stijl zou omschrijven.
Ik weet zelf niet helemaal wat ik er van moet vinden, maar standaard is het in ieder geval niet :-)
Tumblr_lqcxjvncuu1qmoe2co1_400_large
Gevonden onder het zoekwoord 'gothic'.
Je hebt allerlei soorten gothic kleding, maar niet alles vind ik mooi.
Deze combinatie vind ik wél leuk, alleen de laarzen wat minder...
Discount-pryle-03_large
Oké, dit vind ik 3 x niks. Die schoenen alleen al, die doen me denken aan van die bejaarden schoenen
met hoge zool. En nouja, ik ben niet zo'n fan van die broek.
Tumblr_lqdgsvxkmg1qde31ro1_400_large
Even een aparte haarstijl.
Hoeveel potjes gel gaan zou je hiervoor nodig hebben...?
Tumblr_lq9ioxah601qh3bsco1_400_large
Deze vind ik te saai. Ik hou sowieso niet zo van panter print,
en dat gele tasje vind ik er totaal niet bij passen. En dan die ring nog...
Tumblr_lqdiv8tmfn1qe6cguo1_1280_large
Ik hou van deze outfitt =)
Het is niet heel opvallend, maar ook zeker niet standaard.
Love it.
Tumblr_lm0edzu7s61qkfm74o1_r2_1280_large
En tenslotte nog even een haarstijl.
Lekker opvallend, dat wel. Als je deze persoon zoekt, kun je hem makkelijk vinden lijkt me =)
Maar om nou mooi te zeggen...?

Wat denk jij, leuk of niet?
En hoe zou je jouw stijl omschrijven?

1 opmerking: