zaterdag 27 augustus 2011

Oh Yeah...

Okay, heel origineel maar niet heus :-)
But, that doesn't matter, want ik vind zoiets altijd leuk om te lezen.
Kies steeds uit 1 van de twee actrices/zangeressen/whatever waarbij jij de outfit het leukst vind staan.

1. Rosamund Pike vs. Sarah Jessica Parker
Geen idee wie de eerste figuur is, maar dat even terzijde.
Ik ben sowieso al niet zo fan van die jurk, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor
Miss Pike (wie de Henk dat ook mag zijn).
Ik kies voor haar omdat ik haar schoenen net ff iets beter vind dan die granny-achtige exemplaren van
Sarah Jessica Parker.

2. Daryl Hannah vs. Cheryl Crow
Nope, ook de dame links ken ik niet. Maar degene rechts (Cheryl Crow) 
ken ik wel. Als jij haar niet kent, zoek haar dan op op youtube met 'home', echt een supermooi liedje!
Maar goed, terug naar de jurk. Hmm, tja. Ik zou het zelf niet zo snel aantrekken, zeg maar.
Aangezien de dames bijna identiek gekleed zijn (die schoenen lijken ook veel op elkaar), ga ik toch maar voor Cheryl, afgaand op haar kapsel.

3. Christina Aguilera vs. Christa Campbell.
Same Night, Same Dress: Who Wore It Best, Christina or Christa?
Deze twee kunnen zo meedoen met een verkiezing: wie is het ordinairst?
Ik vind het jurkje wel oké, maar de manier waarop zij het dragen niet...
Koop hem dan gwn een maatje groter =)
Anyway, geen idee wie die Christa Campbell is. Een zusje van Naomi Campbell, maybe?
Ik kan niet kiezen tussen deze twee manieren om dit jurkje te dragen, want ik vind ze allebei SLECHT.

4. Katherine Heigl vs. Britney Spears
katherine britney
Leuke trui btw :D
Ik ga voor Katherine, omdat ik dat petje leuk vind, net als haar tas.

5. Vanessa Hudgens vs. Paris Hilton

Ook niet echt een superleuk jurkje, maar hij staat Vanessa beter, vind ik.
Die tas & ketting van Paris vind ik 3x niks.

Bij wie staat het beter?
Geef je mening =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten