vrijdag 12 augustus 2011

Gadgetss!!

Hoihoi,
vandaag een gadgetpost.
Waarom?
Omdat die leuk zijn om te maken. Dus vandaar =D

Gadgettts!

1. Pizza's bakken.
Pizzarette - 4 personen
I ♥ Pizza!
En daarom vind ik dit ook zo'n leuke gadget. Het is een soort oven,
en daar kun je mini-pizza's in bakken. Het lijkt een beetje op gourmetten,
want je hebt ook ieder een eigen pannetje, maar het stinkt niet zo (volgens de site).
Tja, ik kan er nog een heel verhaal over vertellen, maar ik wil dit ding alleen maar hebben, hebben hebben!
Mini-pizza-oven, €64,95 via gadgethouse.nl

2. Onderwater-effectlamp
Ocean projector pot
De 'Wave Protector', zoals dit ding eigenlijk heet, is een lamp die je het gevoel geeft
dat je onder water zit.Volgens de site kun je hiermee 'volledig in serene rust verkeren,
maar dan in je eigen slaapkamer'.
Dat houd dus in dat je er chill van word. Er zit ook een kabeltje aan, waarmee je je mp3/iPod kunt aansluiten. Ohja, je kunt deze lamp ook nog onder water gebruiken.
Maar kijk, dan ben je dus al onder water, en waarom zou je dan nog een onder water effectlamp gebruiken?
Oké, whatever, doe ermee wat je wilt :D
€25,95 via megagadgets.nl

3. Wild Sling Solo Mega Katapult
Wild Sling Solo - Waterballonnen Katapult
Oh, wat een charmante foto! Maar deze man demonstreert even de werking
van de 'Wild Sling Solo', oftewel een hele grote katapult.
Je kunt er in de winter sneeuwballen mee afschieten, en in de zomer waterballonnen.
Als je iets afschiet, komt het meer dan 36 meter weg! Maar ja, daar moet je dan wel
heel apart voor op je rug gaan liggen, en als je pech hebt valt je sneeuwbal/waterballon net in je gezicht.
En, echt héél nuttig is dit ding ook niet.
Maar goed, het is wel grappig bedacht, toch?
€19,95 via gadgethouse.nl

4. Doolhof Bal
Addictaball Medium
Officieel heet dit ding de 'Addictaball Medium', maar ik hou het op doolhof bal.
Het is eigenlijk niet meer dan een vrij grote, plastic bal waar allerlei doolhoven inzitten.
Er zit een kleine, metalen bal in, en die moet je door al die doolhoven leiden.
Lijkt makkelijk, is moeilijk. Schijnt heel verslavend te zijn...
Lijkt mij wel leuk voor onderweg ;D
€14,95 via gadgethouse.nl
5. Persoonlijk straatnaambord
Persoonlijk Straatnaambord klein (muurbord)
Deze vind ik wel grappig, hoewel hij niet echt speciaal is.
Op de site kun je zelf een tekst invullen, en deze wordt dan op het bord gezet.
Leuk voor in je kamer, een bord met jouw naam erop.
€24,95 via gadgethouse.nl

Dat was 'm weer voor vandaag,
xoxo
Yess.

3 opmerkingen:

  1. Ik wil echt die katapult en dan moet iemand mij daar me afschieten :D Dat lijkt me echt cool

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, zo'n straatnaambord zou ik wel willen, lijkt me wel gaaf voor op m'n kamer, zo heel groot m'n naam :D

    xxx

    veraomtzigt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil echt zo'n straatnaambord!

    BeantwoordenVerwijderen