dinsdag 22 november 2011

Gadgetpost no. 590732577

Haihai,
Tjonge, ik heb jullie wel verwaarloosd hoor, de laatste tijd...
Excuzes-moi, maar ik had het de laatste tijd nogal druk met economie toetsen verpesten, 
huiswerk maken en andere shit.
En ja, natuurlijk waren er ook leuke dingen, zoals filmavondjes en een bezoekje aan mijn (misschien)
toekomstige school.
Ik denk er namelijk over om Journalistiek te gaan studeren, en heb daarom de nodige
open dagen bezocht =D
Like they said: "Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid."
Nou, zo superslim ben ik nou ook weer niet maar hey, zulk soort dingen zijn eigenlijk best leuk, toch?
Maar goed, ik dwaal af. Ik wou eigenlijk weer zo'n beruchte gadgetpost maken.
Da's alweer veel te lang geleden, vind ik.
Veel plezier =)

1. CubeWorld
 
CubeWorld is een soort Tamagotchi-achtig ding. Remember die virituele huisdiertjes,
die zo snel doodgingen? Ik heb er zelf nooit één gehad, maar op de basisschool was het een rage.
CubeWorld is eigenlijk eenzelfde idee, alleen gaat het hier niet om huisdieren, maar om een soort
poppetje dat zich je 'digitale vriendje' noemt.
Het idee erachter is dat er meerdere 'cubes' (= blokken) zijn, met ook weer verschillende poppetjes erin.
Deze poppetjes hebben volgens de bedenker allemaal een ander karakter (wat me nogal
sterk lijk voor een digitaal iets). Maar goed, deze 'vriendjes' moet je aan elkaar koppelen zodat ze...
Ja, wat dan eigenlijk? Op de site staat dat ze met elkaar kunnen 'spelen' ofzo...
Er staat een hele uitleg op de site waar ik eigenlijk niet veel wijzer uit word. Dit soort dingen
spreken mij persoonlijk niet echt aan, maar dat is mijn mening. Ik vind het daarom niet echt
bepaald een must-have. Sterker nog, deze dingen lijken me vrij irritant.
Meer iets voor jij vijf-jarige neefje ofzo.
CubeWorld, €17,50 via megagadgets.nl

2. Gooise Vrouwen-Gereedsschapset




Uhh juist. Deze gereedschapskist, zo staat op de site vermeldt, is voor stoere vrouwen.
Maar maak je nou echt een stoere indruk met knalroze gereedschap?
Don't think so!
Echt een must have is deze 'gadget' dan ook niet, want wat is nou het verschil tussen roze
gereedschap en gereedschap dat je leent van je pa? Alleen het kleurtje, verder niks.
En oh ja, je spaart ook nog ff  €34,95 uit.
Gooise Vrouwen Gereedschapsset, €34,95 via gadgethouse.nl
3. Vleesetende Plant
Venus fly trap - Vleesetende plant
Handig, dit! De 'Venus Fly Trap' is een vleesetende plant, die insecten aantrekt.
Na 4 tot 6 weken is het plantje volgroeid, en kan 'ie mooi jouw vliegen vangen.
Zie hierboven de plant in actie :D
Het plantje kost niet zoveel, ongeveer net zoveel als een vliegenmepper.
Maar zeg nou zelf, zo'n natuurlijke vliegenmepper is toch veel leuker?
Organische Vliegverdelger aka vleesetende plant, €5,95 via gadgethouse.nl

4. Angry Bird Speaker
Angry Birds Speaker - Rode vogel
Okay, in feite is dit gewoon een speaker, maar wat ziet hij er gaaf uit!
Sluit je iPod/mp3/telefoon aan en let's rock :D
Speaker, €64,95 via gadgethouse.nl

5. Memomok
Memo Mok
Handig, handig. Vooral voor mensen die net zo warhoofdig zijn als ik.
Btw, is dat een fatsoenlijk woord? Whatever, deze mok is een grappige
reminder, en een leuke afwisseling van de gele post-it briefjes.
Memo Mok, €13,95 via gadgethouse.nl
Nou mensjes, dat was 'm weer voor vandaag.
See ya later alligator!
xoxo,
Yess.










4 opmerkingen:

  1. yeeeehalloo. er is iets heel vreemds aan de hand met je blog Tino... je ziet niks meer van je geschiedenis etc... vreeeeeemd :P
    grtz moi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja heb iets ondekt wat je misschien wel mooie muziek vindt: Kings of convenience heet de groep.
    Naja zie je morgen Daaaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG ik vind het echt zielig voor die vlieg. (@de vleesetende plant.)
    En ik las in de MM club dat je jarig was dus:

    GEFELICITEERD

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen