vrijdag 11 november 2011

Style Spieken.

Stiekem kijkt iedereen wel eens af. Bij dat moeilijke proefwerk wiskunde,
of die lastige opdracht van Nederlands...
Spieken is eigenlijk verboden, maar style-spieken niet ;D
Want wat is er nou leuker aan inspiratie opdoen uit de outfit van een ander,
om daar vervolgens je eigen draai aan te geven? Altijd handig om te zien
hoe iemand anders die jumpsuit matches, of om gewoon op ideeën te komen...
Daarom heb ik voor vandaag een postje gemaakt over 'Style Spieken'.
Ik heb een aantal opvallende kledingcombinaties bij elkaar gezocht. 
Be inspired...

Mosterdgeel.
Tumblr_luax34ucog1qbm5uao1_500_large
Mosterdgeel is hartstikke in, maar hoe combineer je zoiets nou? De foto leert ons:
met oudroze. Kan ook met donkerblauw, zwart en rood. Vermijd liever felle
(neon) kleuren, deze laten de kleur niet mooi uitkomen.
Jumpsuit.
Blue-fashion-forest-girl-jumpsuit-favim.com-131489_large
Zelf kies ik het liefst voor een korte jumpsuit, omdat het anders nogal snel één geheel lijkt.
Omdat effect tegen te gaan, kun je het beste een riempje rond je middel doen, dat 'breekt' een beetje.
Een vestje of een een stel kettingen maakt het geheel ook minder saai.
Tijgerprint.
262888_10150255464023915_161162533914_7667445_7377572_n_large
Kleding met tijgerprint vind ik altijd moeilijk te combineren, omdat je al snel een 
'Oh-Oh-Cherso' effect krijgt. Van de foto spieken we dat wanneer je iets met tijgerprint
draagt, je het beste de rest van je kleding egaal kunt houden, anders wordt het al snel te druk.
Vermijd ook felle kleuren voor een trashy-effect.
Felle kleuren.
Img_9774_large
En toen was er ineens de trend Colour Blocking. Tja, daar had ik ff moeite mee...
Maar deze foto bewijst dat het ook leuk kán staan, mits je het goed combineerd.
Het blijft gewoon een kwestie van zoeken naar de goede kleuren. Hou je make-up
en je sieraden rustig, anders word je outfit te druk.
Bloemetjes.
Tumblr_lpw3w5ygso1qgkxdto1_500_large
Bloemetjesprint kan heel vrolijk staan, maar toch heb je al snel het oma-effect.
Kies daarom bij bloemetjesjurken voor en riempje, of trek (zoals op de foto) een vestje aan.
Vermijd stippen, strepen of andere drukke prints.

Dat was 'm weer voor vandaag, hopelijk hebben jullie er iets aan gehad!
Tot slot ff een vraagje: wat vinden jullie van deze outfit?
1659787_kissing%2520in%2520the%2520blue%2520dark%25201000_large
Ik kwam hem tegen op wehearitit toen ik zocht naar bloemetjesprint, en ik weet niet of ik deze foto
nou mooi of lelijk moet vinden... Ik vind hem mooi van lelijkheid denk ik xD
Wat denk jij?

See u later alligator ;D
xoxo,
Yess.






2 opmerkingen:

  1. haha van alle foto's vind ik de laatste het leukst :] de outfit is echt leuk voor de feestdagen en ik wil haar haar =D en strikjes en bril en en en en...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ik hou van okergeel en bloemetjes. (:

    BeantwoordenVerwijderen