maandag 7 november 2011

Let it snow!

Heeii,
Het is alweer november, en over een maand komen de feestdagen er weer aan.
Sinterklaas, kerstmis, oud & nieuw...
Heerlijk! Er zijn mensen die een hekel hebben aan de winter, but not me.
Ik hou van de winter, van de sneeuwbalgevechten, het schaatsen, de warme chocomel, de gezelligheid...
Wat ik ook leuk vind is dat je in de winter weer creatief kunt zijn met je outfit. Waar je
in de zomer voor een simpel topje plus short kiest, kun 's winters origineel zijn met laagjes.
En, natuurlijk is de winter een goed excuus om weer eens flink te gaan shoppen.
Nieuwe schoenen, nieuwe jas, noem maar op!
Bovendien is de winter ook altijd supergezellig. Samen kerst vieren, gezellige dingen doen
in de kerstvakantie, oud en nieuw vieren, ect.
En niet te vergeten: wintersport!
We zijn vorig jaar wezen skiën in Duitsland, en we gaan dit jaar weer op wintersport, jeej!
Om alvast in de stemming te komen, heb ik een winterse inspiratiepost voor jullie gemaakt.
Oh yeah, laat die winter maar komen...


Foto nummer 1,6 & 8 zijn mijn  pony's Mona & El Hatal ♥.
De rest van de foto's komen van weheartit.com


Tumblr_lu6qnsoezl1qd5adqo1_500_large
Tumblr_lu2x7c38od1r5mpe1o1_500_large
Image_large
5334199065_bd4c051363_z_large
Tumblr_lu1ua08qfc1qge6fho1_500_large
Tumblr_lt6q2daj5n1qbx73ao1_500_large

Heb jij al zin in de winter? Tell me ;)
xoxo,
Yess.









3 opmerkingen:

  1. Precies meid!
    Ik denk er precies hetzelfde over. Heel veel mensen zien er tegen op enzo maar ik heb er superveel zin in! De kou, gezelligheid, sneeuw aahwww.
    en dan niet te vergeten de kerst! geweldige tijd

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super veel zin in al die gezelligheid!
    Heerlijk! Leuke post dit :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen