donderdag 17 november 2011

Jarig

Hi allemaal, vandaag ben ik 13 geworden. Ik hou van verjaardagen. hier een korte post  met 13 redenen waarom verjaardagen leuk zijn:
1 je krijgt cadeautjes
2 Iedereen is aardig voor je
3 je hoeft je kamer niet op te ruimen en niet af te wassen.
4 Als je op school komt word je hartelijk ontvangen
5 Je leraar wiskunde ziet het vandaag door de vingers dat je huiswerk niet af was.
6 Je mag onbeperkt taart eten
7 iedereen heeft een lief kaartje of berichtje achter gelaten
8 De hele dag draait om jou
9 Een jaartje ouder kan in zijn voordeel werken (op je 16 mag je uitgaan, op je 18e autorijden, enz.)
10 Je mag een feest geven.
11 Een dag lang zeurt niemand
12 Het is leuk dat iedereen gefeliciteerd zegt, ook al ken je de persoon jarig.
13 Dat je kaarsjes mag uitblazen (het hoogtepunt van mijn verjaardag xD )





XoXo, Nina

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! ik ben ook 13, haha, iedereen zegt dat het het ongeluksgetal is, maar ik vind het eigenlijk tot nu toe een heel fijn jaar (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen